UGAL

VA ADUCEM LA CUNOSTINȚĂ CĂ ÎN ZILELE DE VINERI, 8 IULIE, 15 IULIE ȘI 22 IULIE 2022, BIROUL ACTE DE STUDII ESTE ÎNCHIS!

Acte de studii la cerere și în regim de urgență
Obținerea duplicatelor
Program
Eliberări adeverințe pentru Casa de Pensii

Metodologie privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare


Învățământ.

Alte forme de ajutor social.

Burse le se acordă în funcţie de rezultatele obţinute de studenţi la învăţătură. Studenţilor de la ciclul I de studii universitare de licenţă, învăţământ cu frecvenţă, li se pot acorda burse de merit şi de studiu, iar celor de la ciclul II de studii universitare de master, învăţământ cu frecvenţă, burse de studiu. Pot primi burse numai studenţii care au efectuat integral activităţile universitare în conformitate cu planurile de învăţământ, în limita fondurilor repartizate, în ordinea descrescătoare a mediilor.



La Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi bursele şi alte forme de sprijin material se acordă tuturor studenţilor de la învăţământul cu frecvenţă, indiferent de forma de finanţare, în limita fondurilor repartizate şi în raport cu integralitatea efectuării activităţilor universitare.
Bursele se acordă în ordinea descrescătoare a mediilor, cu respectarea criteriilor stabilite de către facultăţi.

Studentă pictând
 

Anual, taxele de şcolarizare, cuantumul acestora, ratele şi termenele de achitare vor fi actualizate la propunerea Consiliului facultăţii, aprobate de Senatul Universităţii şi stipulate într-un Act Adiţional ce face parte integrantă din Contractul de Studii.

Tu cum iți construiești viitorul?
 

Anual, taxele percepute pentru: eliberarea actelor de studii, înscriere la concurs cadre didactice,  grade didactice, formare psihopedagogică, servicii bibliotecă, vor fi actualizate, aprobate de Senatul Universităţii şi anunţate la începutul anului universitar.

Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați
 

Taxe

În învăţământul universitar de stat gratuit se percep taxe pentru activităţile didactice suplimentare generate de absenţa studenţilor la activităţile planificate prin orar sau prin structura anului universitar, precum şi pentru activităţi neincluse în planul de învăţământ, conform hotărârii Senatului Universitar. Taxele vor fi anunţate la începutul anului universitar.
 

  • Director Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD)
    • Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU
    • e-mail: eugen.rusu @ugal.ro
    • telefon: 0740 205 534
  • Director Școala doctorală de Inginerie mecanică şi industrială
    • Prof. dr. ing. fiz. Luminiţa MORARU
    • e-mail: luminita.moraru @ugal.ro
    • telefon: 0745 649 014
  • Director Școala doctorală de Ştiinţe fundamentale şi inginereşti
    • Prof. dr. ing. Gabriela RÂPEANU
    • e-mail: gabriela.rapeanu @ugal.ro
    • telefon: 0742 038 288
  • Director Școala doctorală de Științe socio-umane
    • Prof. dr. habil. Nicoleta IFRIM
    • e-mail: nicoleta.ifrim @ugal.ro
    • telefon: 0741 350 935
  • Director Scoala Doctorala de Stiinte biomedicale
    • Prof. dr. habil. Dana TUTUNARU
    • e-mail: dana_tutunaru_cmgl @yahoo.com, dana.tutunaru @ugal.ro
    • telefon: 0746 065 108
  • Secretariat doctorat
    • Ing. Luiza-Maria AXINTE
    • e-mail: luiza.axinte @ugal.ro
    • telefon: 0726 762 871
    • Ec. Claudia MIHAI
    • e-mail: claudia.mihai @ugal.ro
    • telefon: 0745 420 598
  • Secretariat Școali doctorale
    • Alina GHEORGHIŢĂ
    • e-mail: alina.berigic @ugal.ro
    • telefon: 0756 616 321
    • Marcela PORTASE
    • e-mail: marcela.portase @ugal.ro
    • telefon: 0747 674 661
    • Georgeta CRĂCIUN
    • e-mail: georgeta.craciun @ugal.ro
    • telefon: 0743 947 987
    • Mihaela ROTARU
    • e-mail: mihaela.rotaru @ugal.ro
    • telefon: 0762 274 083


Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email