UGAL

ROSE - Schema de granturi pentru Universități


În data de 25.10.2018, Ministerului Educației Naționale a lansat runda a II-a a Proiectului pentru Învățământul Secundar ROSE, din cadrul Schemei de Granturi pentru Universități.

Implementarea Schemei de Granturi pentru Universități se realizează în runde (apeluri) astfel încât să permită MEN-UMPFE să opereze eventuale ajustări, dacă este cazul, pentru cea de-a doua rundă.

Calendar de derulare a rundelor de granturi este structurat astfel:
  • Schema de Granturi Competitive pentru Centre de învățare: 19 noiembrie 2018;
  • Schema de Granturi Competitive pentru Programe de vară de tip punte: 21 ianuarie 2019;
  • Schema de Granturi Necompetitive: 1 aprilie 2019.
Propunerile de sub-proiecte vor fi transmise prin e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la datele-limită menționate în Ghidul Aplicantului.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin telefon la nr. 021.305.59.99, sau accesând site-ul proiectului aici.

Descarcă Ghidul aplicantului 2018 (https://www.fonduri-structurale.ro/stiri/21136/rose-schema-de-granturi-pentru-universitati).
****
ROSE este un proiect coordonat de Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice, care își propune să contribuie la reducerea abandonului în învățământul secundar și terțiar și la creșterea ratei de promovare a examenului de bacalaureat.

Proiectul, finanțat printr-un împrumut de 200 de milioane de euro acordat de Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare, va fi implementat de către Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice pe o perioadă de 7 ani, între 2015 și 2022.

Proiectul este structurat în trei componente, primele două fiind concepute pentru a aborda aspecte de natură academică şi socială care conduc la performanța scăzută a elevilor în învățământul secundar superior, precum şi în primii ani din învățământul terțiar. A treia componentă include atât managementul de proiect, monitorizarea şi evaluarea impactului acestuia, cât și activitatea de evaluare a intervențiilor existente, care abordează constrângerile financiare ale elevilor din învățământul secundar superior provenind din grupuri dezavantajate.

www.fonduri-structurale.ro
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email