Componența Comisiei de Etică Universitară
- conform Deciziei Rectorului Universității nr. 799/09.04.2024 -
Conf. dr. ing. Angela Ivan (FT) | - președinte | |
Lector dr. Elisabeta Slabu (FDSA) | - vicepreședinte | |
Conf. dr. ing. Cristian Dima (FSIA) | - membru | |
Șef lucrări dr. ing. Mădălin Costin (FACIEE) | - membru | |
Conf. dr. Ginel Baciu (FMF) | - membru | |
Prof.dr.ing. Virgil-Gabriel Teodor - reprezentant CSUD | - membru | |
Prof.dr.ing. Elisabeta Botez - reprezentant CSUD | - membru | |
Lector dr. Oana Chicoș (FDSA) | - membru | |
Bodlev Paula (FDSA) - reprezentant al studenților | - membru | |
Dan Elena-Simona (FACIEE) - reprezentant al studenților | - membru | |
Ionescu Robert-Andrei (FMF) - reprezentant al studenților | - membru | |
Șef lucrări dr.ing. Ion Paraschiv - (Sindicatul „Alma Mater”) | - invitat | |
Ing. Violeta Sava | - secretar |
Fișa de înscriere |
Acte adiționale |
Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2024/2025, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master |
Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2024/2025, forma de învăţământ cu frecvenţă, la distanță, cu frecvență redusă ciclul I / II de studii universitare de licenţă / de master |
Procedura privind înscrierea în anii II-VI a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2024/2025, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master |
Procedura privind înscrierea în anii II-VI a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2024/2025, forma de învăţământ cu frecvenţă, la distanță, cu frecvență redusă ciclul I / II de studii universitare de licenţă / de master |
Fișa de înscriere |
Acte adiționale la contractele de studii licență |
|
Acte adiționale la contractele de studii master |
|
Act adițional la contractul de studii ID/IFR |
|
Acte adiționale la contractele de studii pentru studenții non-UE și CPV |
Proceduri privind înscrierea în anul universitar 2024/2025 - sesiunea septembrie |
Documente necesare pentru înscrierea în anul universitar 2024/2025 sesiunea septembrie |
Graficul achitării taxelor de școlarizare în anul universitar 2024/2025 |
Vă informăm că anul universitar 2024/2025 începe în data de 30.09.2024, conform Structurii aprobate prin HS nr. 102/25.03.2024, art. 2, Anexa 2.
Înscrierea studenților în anul universitar 2024/2025 se face în perioada 25.09.2024 – 04.10.2024, indiferent de anul de studiu.
Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:
Încasarea taxelor la formele de învățământ cu frecvență, la distanță și cu frecvență redusă se face în perioada 25.09.2024 – 04.10.2024, la centrele special amenajate:
Numerar și POS:
POS:
Programul de încasare a taxelor (25.09.2024-31.10.2024) și al punctelor de înscriere (25.09.2024-07.10.2024):
25.09.2024-27.09.2024 | 9.00-15.30 | Casierie și punct de înscriere |
28.09.2024-29.09.2024 | 9.00-13.30 | |
30.09.2024-03.10.2024 | 9.00-15.30 | |
04.10.2024 | 9.00-13.30 | |
05.10.2024-06.10.2024 | 9.00-13.30 | Casierie (corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter)) |
07.10.2024-10.10.2024, 14.10.2024-17.10.2024, 21.10.2024-24.10.2024, 28.10.2024-31.10.2024 |
9.00-15.30 | |
10.11.10.2024, 18.10.2024, 25.10.2024. |
9.00-13.30 |
Bursierii statului român sunt scutiți de plata taxei de înmatriculare.
Taxa de înmatriculare în anul I, pentru studenții de la forma de finanțare buget, în cuantum de 100 lei.
Taxa de școlarizare, pentru studenții de la forma de finanțare cu taxă, tranşa I - 50%, conform contractului de studii, până la 31.10.2024.
Coordonate pentru achitarea taxei on-line: