UGAL

Senatul universitar
 

HOTĂRÂREA SENATULUI UNIVERSITAR
nr. 140 din 21 aprilie 2022

 

În baza:
Legii Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați;
Regulamentului de organizare și de funcționare ale Senatului UDJG;
Hotărârii Consiliului de administrație nr. 42/11.4.2022 înaintată Senatului, sub semnătura Rectorului universității.

 

În ședința ordinară în plen din data de 21 aprilie 2022, ora 13.00 (conform ordinii de zi), la care au participat 70 dintre cei 84 de senatori, fiind întrunit astfel cvorumul și numărul de voturi necesar, Senatul universitar, cu majoritatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. unic. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație, coroborat cu avizele Comisiei pentru baza materială, buget și finanțe și ale Comisiei pentru activitatea studenților și probleme sociale, modificarea Metodologiei de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și studenții doctoranzi din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, învățământ cu frecvență, prin completarea art. 42, alin (4), cu următorul text:

Beneficiarii acestor burse speciale acordate de Universitate sunt studenții care desfășoară activități în scop umanitar.

Condițiile de acordare a bursei speciale pentru activități efectuate în cadrul instituției de către studenții universității, de tipul acțiunilor cu scop umanitar, în cazul situațiilor de urgență (refugiați) sau alte situații atipice (pandemii, calamități etc.),  sunt următoarele:

  • depunerea dosarului cu documente justificative;
  • durata activității desfășurată în scop umanitar de studenții Universității „Dunărea de Jos” din Galați este de minimum 5 zile;
  • activitatea desfășurată trebuie să fie recunoscută și coordonată de către persoana desemnată de conducerea universității.

Pentru avizarea propunerilor de acordare a burselor speciale, conform art. 42 alin.(4), se constituie o comisie care analizează dosarul și din care fac parte prorectorul responsabil cu  parteneriatul cu studenții, coordonatorul activității și reprezentanții asociațiilor studențești, recunoscute la nivelul universității și implicate în activitatea efectuată în scop umanitar.

Dosarul privind acordarea bursei speciale va cuprinde:

  • un tabel nominal cu studenții propuși pentru acordarea bursei speciale întocmit și semnat de reprezentantul/președintele asociației studențești/ONG-lui;
  • copie după actul de identitate al studentului;
  • adeverință de student;
  • memoriu întocmit și semnat de către student cu activitățile realizate și perioada desfășurată în scop umanitar;
  • extras de cont.

Cuantumul bursei speciale, acordate în funcție de activitatea desfășurată, se stabilește astfel:

Nr. de zile cu 8 ore/zi de activitate desfășurată în decursul unei luni Cuantumul bursei speciale
5-9 zile 250 lei/lună
10-14 zile 500 lei/lună
15-19 zile 750 lei/lună
Minimum 20 de zile 1000 lei/lună

 

 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email