UGAL

Senatul universitar
 

HOTĂRÂREA
nr. 171 din 9 decembrie 2020

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Regulamentului de organizare și de funcționare a Senatului UDJG,

Senatul universitar, în data de 9 decembrie 2020,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, înființarea domeniului de masterat Agronomie în cadrul Facultății de Inginerie și Agronomie din Brăila.

Art. 2. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, înființarea programului de studii universitare de masterat Agricultură durabilă, în cadrul domeniului Agronomie, la Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila.

Art. 3. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei didactice și de calitate a Senatului universitar, planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Agricultură durabilă, valabil începând cu anul universitar 2021-2022.

Art. 4. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, transmiterea documentației către Autoritatea Națională pentru Calificări, pentru validarea calificărilor aferente programului de studii universitare de masterat Agricultură durabilă, în vederea înscrierii acestora în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior.

Art. 5. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, cererea formulată de BLEOJU Sebastian Daniel, absolvent al Universității „Dunărea de Jos” din Galați, Facultatea de Nave și Inginerie Electrică, Colegiul Universitar Economic de Informatică și Secretariat, specializarea Tehnologie informatică, promoția 2001, de a susține examenul de finalizare a studiilor la Universitatea „Transilvania” din Brașov.

Art. 6. Se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Biroului Juridic al universității, Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată. (Anexa 1).

Art. 7. Se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Biroului Juridic al universității, modificarea Regulamentului de organizare și de funcționare a Biroului Erasmus. (Anexa 2)

Art. 8. Se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, efectuarea plății sumei de 238.907,52 lei, TVA inclus, aferentă obiectivului de investiții „Desființare imobil Cantina nr. 1”, compusă din: lucrări executate 237.257,52 lei cu TVA și dirigintele de șantier 1.650,00 lei, din suma de 1.424.490,00 lei, sumă rezultată din deblocarea soldului inițial pentru anul 2020, corespunzătoare următoarelor 4 obiective de investiții:
A. Reabilitarea rețelelor termice tur-retur și a rețelei de canalizare;
B. Reabilitarea Corpului J;
C. Reabilitarea termică a Corpurilor SA, SB, SC, SD, SE;
D. Reabilitare corp Biblioteca, str. Gării  nr. 61-63.

 

 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU

 

Anexa 1: Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată
Anexa 2: Regulamentul de organizare și de funcționare a Biroului Erasmus

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email