UGAL

IOSUD – UNIVERSITATEA „DUNĂREA DE JOS” DIN GALAȚI
Consiliul pentru studiile universitare de doctorat

 

HOTĂRÂREA
nr. 6/16.02.2021

 

În conformitate cu:
Legea Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
Codul Studiilor Universitare de Doctorat aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 681/2011, cu modificările și completările ulterioare;
Regulamentul instituțional privind organizarea și funcționarea studiilor universitare de doctorat în școlile doctorale din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
HG nr. 5229/17.08.2020 privind aprobarea metodologiilor referitoare la acordarea atestatului de abilitare, acordarea titlului de doctor, precum și la soluționarea sesizărilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate sau de eticăprofesională, inclusiv cu privire la existența plagiatului, în  cadrul unei teze de doctorat;
Decizia Rectorului Universității nr. 1760/30.07.2020 privind numirea Directorului CSUD;

Consiliul pentru studiile universitare de doctorat, în data de 16 februarie 2021,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează, la propunerea Directorului CSUD, cu unanimitatea voturilor exprimate, calendarul de desfășurare a concursului de admitere la studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2021 – 2022, după cum urmează:

Etapele concursului de admitere Sesiunea iulie 2021 Sesiunea septembrie 2021
Afișarea tematicilor și a bibliografiei aferente 14 mai 2021
Propunerea comisiilor de admitere 18 iunie 2021
Înscrierea candidaților (12 – 16), (19 – 21) iulie 2021 (20 – 24), 27 septembrie 2021
Colocviul de admitere (22 – 24) iulie 2021 (28 – 29) septembrie 2021
Afișarea rezultatelor intermediare 26 iulie 2021 30 septembrie 2021
Depunerea contestațiilor 27 iulie 2021 1 octombrie 2021
Rezolvarea contestațiilor, validarea și afișarea rezultatelor finale (28 – 29) iulie 2021 4 octombrie 2021
Înmatricularea și semnarea contractelor de studii (1 – 7) octombrie 2021 (5 – 7) octombrie 2021

Calendarul se transmite Consiliului de administrație spre avizare.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Directorului CSUD, cu unanimitatea voturilor exprimate, suspendarea din calitatea de membru al școlii doctorale, pentru anul universitar 2020 – 2021, a conducătorilor de doctorat care nu îndeplinesc standardele minimale sau care nu predau la timp documentele relaționate cu acreditarea domeniului de doctorat. Suspendarea este propusă de coordonatorul de domeniu și transmisă spre aprobare Consiliului școlii doctorale, Consiliului pentru studiile universitare de doctorat și Consiliului de administrație.

Art. 3. Se avizează, la propunerea Directorului CSUD, cu unanimitatea voturilor exprimate, calendarul de desfășurare a procesului de evaluare a studiilor doctorale, în vederea acreditării domeniilor de doctorat și școlilor doctorale din cadrul IOSUD – UDJG, după cum urmează:

Etapele procesului de evaluare Termenul de finalizare
Inițierea procedurii de suspendare a conducătorilor de doctorat care nu îndeplinesc standardele minimale sau care nu predau la timp documentele relaționate cu acreditarea domeniului de doctorat 25.02.2021
Transmiterea, în scris, de către directorii școlilor doctorale, a situației privind domeniile supuse acreditării și a numărului de conducători de doctorat pe fiecare domeniu 26.02.2021
Transmiterea la ARACIS a cererii pentru inițierea procedurii de evaluare 20.03.2021
Finalizarea dosarelor de acreditare pe domenii, în limba română 24.03.2021
Finalizarea traducerii dosarelor de acreditare pe domenii în limba engleză 22.04.2021
Finalizarea dosarelor de acreditare pe școli doctorale, în limba română 22.04.2021
Aprobarea în CSUD a dosarelor de acreditare 29.04.2021
Finalizarea traducerii dosarelor de acreditare pe școli doctorale în limba engleză 10.05.2021
Transmiterea dosarelor la ARACIS 20.05.2021

Calendarul se transmite Consiliului de administrație spre avizare.

Art. 4. Se avizează, la propunerea Directorului Școlii doctorale de Științe biomedicale, cu unanimitatea voturilor exprimate, comisia de abilitare nominalizată pentru conf. DUCEAC Ș.M. Doina-Letiția, domeniul Medicină, în următoarea componență:

Nr.crt. NUMELE și Prenumele Instituția unde este titular
 1. Prof. univ. dr. Aurel NECHITA Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
 2. Prof. univ. dr. Doina AZOICĂI Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași
 3. Prof. univ. dr. Mihaela-Cătălina LUCA Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași
 4. Prof. univ. dr. Manuela ARBUNE – membru supleant Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
 5. Prof. univ. dr. Elena-Mihaela CĂRĂUȘU – membru supleant Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași

Comisia se transmite Ministerului Educației, în vederea aprobării.

Art. 5. Se avizează, la propunerea Directorului Școlii doctorale de Științe socio-umane, cu unanimitatea voturilor exprimate, comisia de abilitare nominalizată pentru conf. ROTARIU I. Mariana, domeniul Știința sportului și educației fizice, în următoarea componență:

Nr.crt. NUMELE și Prenumele Instituția unde este titular
1. Prof. univ. dr. habil. Claudiu MEREUȚĂ Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
2. Prof. univ. dr. habil. Emilia-Florina GROSU Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
3. Prof. univ. dr. habil. Luminița-Ionela GEORGESCU Universitatea din Pitești
4. Prof. univ. dr. habil. Gloria RAȚĂ – membru supleant Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
5. Prof. univ. dr. habil. Claudiu AVRAM – membru supleant Universitatea de Vest din Timișoara

Comisia se transmite Ministerului Educației, în vederea aprobării.

Art. 6. Se avizează, la propunerea școlilor doctorale din cadrul IOSUD - UDJG, cu unanimitatea voturilor exprimate, taxele aplicabile în anul universitar 2021 – 2022, după cum urmează:

  Școala doctorală Domeniul de studii universitare de doctorat Taxă de școlarizare studenți români, UE, SEE și români de pretutindeni Taxă de școlarizare studenți non-UE din anii I-II Taxă de școlarizare studenți non-UE din anii III- IV
Inginerie mecanică și industrială Inginerie mecanică 10.000 lei/an 290 euro/lună 450 euro/lună
Inginerie industrială
Științe fundamentale și inginerești Ingineria materialelor 10.000 lei/an 290 euro/lună 450 euro/lună
Ingineria sistemelor
Inginerie electrică
Calculatoare și tehnologia informației
Biotehnologii
Ingineria produselor alimentare
Inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală
Chimie
Științe biomedicale Medicină 10.000 lei/an 5000 euro/an 5000 euro/an
Științe socio- umane Filologie 8.000 lei/an 240 euro/lună 450 euro/lună
Istorie
Economie
Management
Știința sportului și educației fizice 290 euro/lună 450 euro/lună

 

Alte taxe percepute de universitate în legătură cu desfășurarea programelor de studii universitare de doctorat 
  • Înscrierea pentru susținerea concursului de admitere pentru studenții-doctoranzi români, UE și SEE:
200 lei
  • Taxă procesare dosar pentru studenții-doctoranzi non-UE:
250 euro
  • Taxă pentru suținerea publică a tezei de doctorat pentru studenții-doctoranzi români, UE, SEE și români de pretutindeni: 
  • pentru doctoranzii înmatriculați în regim buget, care finalizează în termen (3 ani) sau în prelungiri 
250 lei
  • pentru doctoranzii (cadre didactice ale UDJG) înmatriculați în regim cu taxă
 -
  • pentru doctoranzii (din afara UDJG) înmatriculați în regim cu taxă
2.500 lei
  • Taxă pentru suținerea publică a tezei de doctorat pentru studenții-doctoranzi non-UE
  • pentru doctoranzii înmatriculați la Școala doctorală de Inginerie mecanică și industrială, Școala doctorală de Științe fundamentale și inginerești și  Școala doctorală de Științe socio- umane la domeniul Știința sportului și educației fizice 
540 euro
  • pentru doctoranzii înmatriculați la Școala doctorală de Științe socio-umane
440 euro
  • pentru doctoranzii înmatriculați la Școala doctorală de Științe biomedicale
1000 euro
Alte taxe  percepute de universitate în legătură cu desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare:
  • Taxă evaluare dosar de abilitare 500 lei
500 lei
  • Taxă pentru susținerea publică a tezei de abilitare:
  • pentru cadrele didactice din universitate
5.000 lei
  • pentru cadrele didactice din afara universității
7.000 lei

 

 

 

Director CSUD,
Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email