UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 116/26.10.2021

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 26 octombrie 2021, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează calendarul pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular, după cum urmează:
 

01.11.2021- 05.11.2021, ora 16.00 Depunere dosare conform metodologiei
08.11.2021 Verificare administrativă dosare
09.11.2021 – 12.11.2021 Desfășurarea concursului
15.11.2021, ora 16.00 Afișarea rezultatelor
16.11.2021, ora 16.00 Depunere contestații
17.11.2021, ora 16.00 Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor
19.11.2021, ora 16.00 Afișare rezultate finale


Art. 2. Se avizează componența comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular, după cum urmează:

Președinte:

  • prof. univ. dr. ing. Puiu – Lucian GEORGESCU

Membri:

  • prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU
  • prof. univ. dr. Simona ANTOFI  

Membri supleanți:

  • prof. univ. dr. habil Cătălina ITICESCU
  • prof. univ. dr. Earar KAMEL

Secretar:

  • adm. fin. Eugenia BOGDAN


Art. 3. Se avizează componența comisiei de contestații pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular, după cum urmează:
Președinte:

  • conf. univ. dr. George SCHIN

Membri:

  • prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
  • cons. jur.  Oana CHICOȘ  

Membri supleanți:

  • prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE

Secretar:

  • adm. fin. Eugenia BOGDAN


Art. 4. Se avizează calendarul pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar:
 

01.11.2021- 05.11.2021, ora 16.00 Depunere dosare conform metodologiei
08.11.2021 Verificare administrativă dosare
09.11.2021 – 12.11.2021 Desfășurarea concursului
15.11.2021, ora 16.00 Afișarea rezultatelor
16.11.2021, ora 16.00 Depunere contestații
17.11.2021, ora 16.00 Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor
19.11.2021, ora 16.00 Afișare rezultate finale

 

Art. 5. Se avizează componența comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar, după cum urmează::

Președinte:

  • prof. univ. dr. ing. Puiu – Lucian GEORGESCU

Membri:

  • prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU
  • prof. univ. dr. Simona ANTOFI  

Membri supleanți:

  • prof. univ. dr. habil Cătălina ITICESCU
  • prof. univ. dr. Earar KAMEL

Secretar:

  • adm. fin. Eugenia BOGDAN


Art. 6. Se avizează componența comisiei de contestații pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar, după cum urmează:
Președinte:

  • conf. univ. dr. George SCHIN

Membri:

  • prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
  • cons. jur.  Oana CHICOȘ  

Membri supleanți:

  • prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE

Secretar:

  • adm. fin. Eugenia BOGDAN

 

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email