UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 95/15.09.2021

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 15 septembrie 2021, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă Calendarul privind concursul de admitere din sesiunea Septembrie 2021, pentru programul de studii universitare de licență, Medicină (lb.engleză), învățământ cu frecvență, din cadrul Facultății de Medicină și Farmacie, după cum urmează:
 

1 – 10 septembrie 2021 înscrieri online
6 – 30 septembrie 2021 înscrieri în centrele special amenajate
1 – 2 octombrie 2021 afișarea rezultatelor, rezolvarea contestațiilor și depunerea  diplomelor de bacalaureat în original
3 – 4 octombrie 2021 afișarea listelor finale, înscrierea în anul I și semnarea contractelor de studii pentru anul universitar 2021 – 2022.


Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.    
    
Art. 2. Se aprobă Calendarul privind prelungirea concursului de admitere din sesiunea Septembrie 2021, pentru programul de studii universitare de licență, Educație fizică și sportivă (la Buzău), învățământ cu frecvență, din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport, după cum urmează:
 

6 – 17 septembrie 2021 înscrieri la centrele special amenajate
18 septembrie 2021 desfășurarea probelor eliminatorii și de concurs
20 – 22 septembrie 2021, ora 15.00 afișarea rezultatelor, rezolvarea contestațiilor și depunerea diplomelor de bacalaureat în original
23 septembrie 2021 afișarea listelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.    

Art. 3. Se aprobă Calendarul privind prelungirea concursului de admitere din sesiunea Septembrie 2021, pentru programul de studii universitare de licență Agricultură (la Buzău), învățământ cu frecvență redusă, din cadrul Facultății de Inginerie și Agronomie din Brăila, după cum urmează:
 

1 – 27 septembrie 2021, ora 12.00 înscrieri
27 septembrie 2021, ora 16.00 afișarea rezultatelor provizorii
28 – 29 septembrie 2021, ora 15.00 depunerea diplomelor de bacalaureat în original
30 septembrie 2021 afișarea rezultatelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.    
    
Art. 4. Se aprobă Calendarul privind prelungirea concursului de admitere la  masterat, sesiunea Septembrie 2021, din cadrul Facultății de Inginerie și Agronomie din Brăila, după cum urmează:

 

6 - 24 septembrie 2021, ora 14.00 înscrieri
24 -27 septembrie 2021, ora 15.00 afișarea rezultatelor, rezolvare contestații, depunerea diplomelor de licență în original
27 septembrie 2021 afișarea rezultatelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă Calendarul privind prelungirea concursului de admitere la masterat, sesiunea Septembrie 2021, din cadrul Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, după cum urmează:

 

6 - 24 septembrie 2021, ora 14.00 înscrieri online
9-11, 13-17, 20 – 24 septembrie 2021,  ora 14.00 înscrieri la centrele special amenajate
27 septembrie 2021 desfășurarea probelor de concurs
28 - 29 septembrie 2021 afișarea rezultatelor și rezolvarea contestațiilor
29 septembrie 2021, ora 15.00 depunerea diplomelor de licență în original
29 septembrie 2021 afișarea listelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se aprobă Calendarul privind prelungirea concursului de admitere la masterat, sesiunea Septembrie 2021, Facultatea de Arhitectură Navală, după cum urmează:

 

6 - 24 septembrie 2021, ora 14.00 înscrieri online
9 – 11, 13 – 17, 20 – 24 septembrie 2021, ora 14.00 înscrieri la centrele special amenajate
27 septembrie 2021 desfășurarea probelor de concurs
28 - 29 septembrie 2021, ora 15.00 afișarea rezultatelor și rezolvarea contestațiilor, depunerea diplomelor de licență în original
29 septembrie 2021 afișarea listelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se aprobă înființarea programului de studii aferent cursului de formare continuă Achiziții publice, forma de învățământ cu frecvență, domeniul de licență pe care se fundamentează programul de studii - Management, calificarea universitară pe care se fundamentează programul de studii - Management, din cadrul Departamentul de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, începând cu anul universitar 2021-2022.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se aprobă planul de învățământ aferent programului de studii aferent cursului de formare continuă Achiziții publice, forma de învățământ cu frecvență, din cadrul Departamentul de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, începând cu anul universitar 2021-2022.
Planul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se aprobă următoarele modificări ale comisiilor pentru examenul de finalizare a studiilor la Facultatea de Medicină și Farmacie:

 

Program de studii Proba Comisie/ subcomisie Membru comisie/ secretar înlocuit Cadru didactic propus pentru înlocuire
MEDICINĂ Comisia de licență Șef lucr. dr. Moraru Petruța Iuliana Asist. drd. Ciortea Diana Andreea
Proba 1 – Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate – scris (test grilă) Subcomisia 2 - responsabilă cu sistemul informatic Șef lucr. dr. Moraru Petruța Iuliana Asist. drd. Ciortea Diana Andreea
Subcomisia 3 – supraveghere sală și corectură Asist. drd. Matei Loredana Asist. drd. Bezman Laura
Proba 2 -Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă – oral Comisia 2 – Specialități pediatrice: Conf. dr. Baciu Ginel Șef lucr. dr. Fotea Silvia
Șef lucr. dr. Moraru Petruța Iuliana Șef lucr. dr. Constantinide Paula
MEDICINĂ – ENNA Examenul de finalizare a studiilor se va susține cu comisia de la programul de studii Medicină, numită prin decizia Rectorului universității nr. 1191 din 14.04.2021, cu modificările precizate anterior.
MEDICINĂ DENTARĂ Comisia de licență - secretar Asist. drd. Dimofte Alina Ramona Asist. drd. Mehedinți Roxana Cristina
Proba 1 – Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate – scris (test grilă) Subcomisia 3 – supraveghere sală și corectură Conf. dr. Ilie Mariana Conf. dr. Leață Răzvan
Asist. drd. Bejan Anca Asist. drd. Mehedinți Roxana Cristina
Proba 2 – Proba practică Conf. dr. Ilie Mariana Conf. dr. Leață Răzvan
Asist. drd. Dimofte Alina Ramona Asist. drd. Mehedinți Roxana Cristina
Proba 3 - Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă – oral Asist. drd. Dimofte Alina Ramona Asist. drd. Mehedinți Roxana Cristina
MOAȘE Comisia de licență Prof. dr. habil. Călin Alina Mihaela Șef lucr. dr. Caraman Liliana
Asist. drd. Ciortea Diana Andreea Asist. drd. Munteanu Iulian Valentin
Proba 1 – Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate – scris (test grilă) Subcomisia 2 – Responsabilă cu sistemul informatic Șef lucr. dr. Hărăbor Ana Maria Asist. drd. Munteanu Iulian Valentin
Subcomisia 3 – supraveghere sală și corectură Prof. dr. habil. Călin Alina Mihaela Șef lucr. dr. Caraman Liliana
Șef lucr. dr. Verenca Mădălina Codruța Șef lucr. dr. Anghele Mariana
Proba 2 – Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă – oral Prof. dr. habil. Călin Alina Mihaela Șef lucr. dr. Caraman Liliana
Asist. drd. Ciortea Diana Andreea Asist. drd. Munteanu Iulian Valentin

 

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email