UGAL


 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 32/24.02.2025

 

Conform:
Legii învățământului superior nr. 199/2023,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului de administrație al Universității „Dunărea de Jos” din Galați, aprobat prin Hotărârea Senatului universitar nr. 266/08.08.2024,
Ordinului Ministrului Educaţiei 4435/15.05.2024 privind confirmarea rectorului,

Consiliul de administraţie, în data de 24 februarie 2025, întrunit în ședință ordinară,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație. (Anexa 1)
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se avizează Regulamentul privind privind organizarea și desfășurarea practicii studenților. (Anexa 2)
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se avizează Metodologia de organizare a activităţilor de evaluare continuă şi evaluare sumativă a studenţilor. (Anexa 3)
Metodologia se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează Strategia privind asigurarea calității. (Anexa 4)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se avizează Structura anului universitar 2025-2026. (Anexa 5)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se avizează Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial pentru 2025. (Anexa 6)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se avizează Raportul asupra acțiunilor implementate din Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial (2024). (Anexa 7)
Raportul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se avizează actualizarea Planului strategic de dezvoltare antreprenorială al Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 8)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se avizează Modelul de Declarație pe propria răspundere cu privire la calitatea de cadru didactic tittular numai în raport cu Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați. Declarația va fi completată de toate cadrele didactice titulare ale UDJG și transmisă către Compartimentul Resurse umane, până la data de 10.04.2025. (Anexa 9)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

 

PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

 

Anexa 1 Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație

Anexa 2 Regulamentul privind privind organizarea și desfășurarea practicii studenților

Anexa 3 Metodologia de organizare a activităţilor de evaluare continuă şi evaluare sumativă a studenţilor

Anexa 4 Strategia privind asigurarea calității

Anexa 5 Structura anului universitar 2025-2026

Anexa 6 Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial pentru 2025

Anexa 7 Raportul asupra acțiunilor implementate din Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial (2024)

Anexa 8 Planului strategic de dezvoltare antreprenorială al Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Anexa 9 Modelul de Declarație pe propria răspundere cu privire la calitatea de cadru didactic tittular numai în raport cu Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email