UGAL

IOSUD – UNIVERSITATEA „DUNĂREA DE JOS” DIN GALAȚI
Consiliul pentru studiile universitare de doctorat


HOTĂRÂREA
nr. 1/29.01.2015


În conformitate cu:
Legea Educației Naționale nr. 1/2011,
Codul Studiilor Universitare de Doctorat/2011,
Regulamentul instituțional privind organizarea și funcționarea studiilor universitare de doctorat în școlile doctorale din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați,
Decizia Rectorului Universității nr. 1878/07.09.2012 privitor la numirea Directorului CSUD,
Consiliul pentru studiile universitare de doctorat, întrunit în ședința din data de 29 ianuarie 2015,

HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se avizează situația întocmită de directorii școlilor doctorale din cadrul IOSUD – UDJG privind raportarea îndeplinirii activităților programate pentru anul universitar 2013 – 2014 de către doctoranzii de la Școala doctorală de Inginerie și Școala doctorală de Științe socio-umane și se hotărăsc următoarele:
pentru doctoranzii care nu au depus raportul anual de activitate în termenul prevăzut (cu reprogramările aprobate), se suspendă plata bursei și plata indemnizației conducătorilor de doctorat ai acestora, până la depunerea raportului anual (Anexa 2);
doctoranzilor al căror raport anual a fost respins sau amânat li se solicită prezentarea unui raport semestrial în care să dovedească realizarea activităților restante până la data de 30.03.2015; în cazul în care acest raport nu va fi depus până la data menționată anterior, se va suspenda plata bursei și a indemnizației conducătorului de doctorat până la depunerea acestui raport.
    
Art. 2. Se stabilesc următoarele comisii de lucru ale Consiliului pentru studiile universitare de doctorat:
1. Comisia pentru Programe POSTDOCTORALE, cu următoarea componență:
Coordonator Prof. dr. ing. Iulian-Gabriel BÎRSAN
Membri:          Prof. dr. ing. Gabriela-Elena BAHRIM
                           Prof. dr. ing. Maria VLAD
                           Prof. dr. ing. Camelia VIZIREANU
2. Comisia pentru activități doctoranzi și relații doctoranzi – conducători de doctorat:
Coordonator Prof. dr. Mirela PRAISLER
Membri:          Prof. dr. Elena CROITORU
                           Prof. dr. ing. Victor CRISTEA
                           Prof. dr. Luminița MORARU
                           Prof. Alina CRIHANĂ
                           Doctorand Alina BOGDAN (PETRE)

3. Comisia pentru întocmirea metodologiilor, procedurilor și regulamentelor:
Coordonator  Prof. dr. ing. Gabriela-Elena BAHRIM
Membri:           Prof. dr. Viorica-Domnica MUȘAT
                            Prof. dr. Mirela PRAISLER            
                            Prof. dr. Elena CROITORU
                            Prof. dr. ing. Emil CEANGĂ
                            Conf. dr. Constantin ARDELEANU
                            Drd. Gina IGNAT

4. Comisia pentru cercetare, infrastructură și relații internaționale:
Coordonator   Prof. dr. ing. Anca-Ioana NICOLAU
Membri:            Prof. dr. ing. Lidia BENEA    
                             Prof. dr. ing. Cătălin FETECĂU
                             Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU
                             Prof. dr. Doinița MILEA
                             Prof. dr. Daniela-Ancuța ȘARPE

5. Comisia pentru organizare de evenimente, vizibilitate și site școli doctorale:
Coordonator  Prof. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
Membri:           Prof. dr. ing. Luminița DUMITRIU
                            Prof. dr. ing. Nicolae OANCEA
                            Conf. dr. Silviu-Dan LUPAȘCU
                            Prof. dr. Mariana NEAGU
                            Alexandru PRAISLER
                            Doctorand Alina BOGDAN (PETRE)
    
Art. 3. Doctoranzii de la forma de învățământ cu frecvență, forma de finanțare buget, pot folosi pentru multiplicarea la tipografia universității  a maximum 5 exemplare de teză de doctorat și maximum 10 exemplare de rezumat de teză de doctorat, din sumele alocate la următoarele capitole de cheltuieli: 4. „Fonduri pentru cercetare” și 6.„Alte activități (deplasări)”. În cazul doctoranzilor din anii I și II nu se pot realoca pentru alte capitole sumele aferente susținerii publice a tezei de doctorat, deoarece suma totală a fost împărțită pe cei trei ani. Multiplicarea unui număr mai mare de teze sau rezumate de teză de doctorat se va face din venituri proprii.

Art. 5. Ediția a III-a a Conferinței Științifice a Școlilor Doctorale din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, CSSD – UDJG – 2015, se va desfășura în perioada (3) - 4 – 5 iunie 2015.


DIRECTOR CSUD,
Prof. dr. Viorica-Domnica MUȘAT

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email